Jonna 20 år Grattis Gumman !

Jonna en kär vän fyller 20 idag, hoppas hon haft en kanondag ;)
Puss o Kram på dej gumman


Nu till sporten;
Mats Sundin meddelar att han lägger av, de blir tufft att förlora en spelare som honom men, han e nygift så jag förstå honom han har vunnit nästan allt som går att vinna, nu kan han satsa fullt ut på sin fru och kan göra en massa nu Sundinare för framtida hockey ;)
TACK FÖR ALLA HÄRLIGA HOCKEY ÅR!!!


Annars har jag haft en ganska dålig dag utan att egentligen veta varför men det brukar ju visa sej.
Natti o Kram på Er

R.I.P ULF LARSSON

Idag har Ulf Larsson lämnat nöjesbranchen med stor saknad.


I Köpenhamn för att fira våra 10 år tillsammans


Här är vi på väg till tågstationen vi älskar att åka tåg ;)

Då kan vi se så här glada ut haha.

Det blåste höstvindar i både Sverige o Danmark så mitt nyfrisserade hår fick ändå sättats upp ;)
När vi gick på Ströget såg vi denna man han stod så still att man kunde inte se
 att han levde, skitduktig!!!

Man blev imponerad av denan docka som inte va nån docka, på vägen tillbaks hade han ändrat läge, så då hade väl vinden vänt haha.

ILLUM Detta ställe kan vi varmt rekommendera där har de världens godaste morotskaka och man får en riktigt stor bit !! Ha ha inte ens Jonte orkade äta upp sin bit, så vi stoppade ner dem i väskan o fikade när vi kom hem ;)
 
Där finns också också underbart gott kaffe
 
Namnet på kaffet va KONTRA vill ha sånt!!!!

Bland gatumusikanterna så utmärkte sej dessa gossar med härlig Rock á Billy, de va jätteduktiga !!

På centralstationen fanns en maskin där vi kunde göra oss en kärleksbild dagen till ära!!!
Min blogg är rena bilderboken men som man säger ibland säger en bild mer än tusen ord!!

KRAM
SUSSE


Susanne & Jonas 10 år av kärlek!!!!




Hej skulle skrivit detta igår den 24 september då jag o Jonte firade 10 år, men min dator e förkyld så jag har problem med den.
I morgon åker vi  och firar i Wonderful Copenhagen
Många Kramar


Fredag var underbar!!!

Vi åkte i går upp till Göteborg min älskade hemstad ;)

Där gick vi runt o kollad lite och jag hittade ett par häftiga tights som säkert kommer att störa en och annan haha.

Till och med Jonte tyckte de va fräcka o köpte dem till mej ;)
Sen gick vi till centralen igen för vi hörde att min mamma skulle hämta syrrans minsting där och syrran o de 2 äldsta skulle åka vidare. Hade inte träffat dem på länge så jag visste inte hur de såg ut ;) syrran hade tappat 30 kg ;) de 2 stora e inte mosters små gullisar längre de e stora nu ;)
Amanda lilla hade blivit 8 år herregud e de bara jag som inte blir äldre;)
 Viktoria, jag o Henke ;)

Sen lämnade vi dem och gick mot Hard Rock Cafe där vi skulle äta. Första gången på Hard Rock i Göteborg har varit i London o Köpenhamn innan.
Efter vi ätit gott så gick jag o köpte mej en tröja, varje månad har de tydligen en artist som designat tröjor och lyckliga jag, de va Jon Bon Jovi månad mitt favoritband ;)

Trötta men lyckliga kom vi hem lagom för att se kanal 1 sända Dirty Dancing till minne av Patrick Swayze

Idag har vi varit ganska trötta och bara tagit det lungt.
Nu blir de en stund vid datorn sedan tv, ha en skön lördag
Kram
Susse


Hurra i morgon e de fredag o lönedag ;)

Jonte e ledig fredag och måndag så i morgon drar vi till, för andra,hemlig ort o har kul. Kommer dock hem till våran kissemiss på kvällen.
Kolan blir nämligen hemskt sur om vi e borta på natten. Jag var borta förra helgen o igår förlät han mig och sov hos mej igen! Bortskämd ? Ohhh ja ;)
Men ack så söt!!!!

Nu väntar jag på att klockan ska slå 00.00 för då går vi bort till Statoil o köar, denna natt e alltid kö på statoil mitt i natten ;) ciggen e också alltid slut vid denna tiden.
Ska sluta röka men fixar de inte själv så jag väntar på kallelse från sköterskan på vårdcentralen.

Har ikväll tittat på En buse till pappa den e kul.


Så nu mina vänner  ska jag önska er en superskön fredag för de tänker jag ha ;)

God natt och sov så gott


Nice fotbollsdag för mej lite värre för lilla Åsa ;)

1 - 3

IFK Göteborg - Matchreferat
Source: www.ifkgoteborg.se
Det blev tätt, jämnt och spännande i cupsemifinalen på Olympia. IFK Göteborg besegrade Helsingborg med 3-1 (1-1).- Det ska bli kul med en cupfinal, sa Stefan Rehn efter matchen.


En bra dag för oss blåvita änglar ;) värre för mina kompisar i Helsingborg (sorry)

Well annars har de varit en lugn dag då jag haft skallebånk, men då vet jag juh att jag har en ;)
Nu ska vi strax lägga oss, var dock ute på en kortare cykeltur förut ;)

Gonatt alla mina vänner


Hej o hå

Så va då denna tidagen till ända och de e dax att krupa till kojs, har inte hänt så mycket idag mer än att jag fick hoppa upp till videoskåpet och plocka ner en del gamla filmer.
Vi tittade ikväll på Ghost med Patrick Swayze, Demi Moore och Whoopie Goldberg där alla gör lysande roller. En mysig film att se på. Jag tor att inte bara vi valde denna film idag :(

I morgon är en annan dag och jag ska se om jag orkar göra något vettigt av den ;)
Kanske iallfall ta en promenad.
Så godnatt på er
Kram
Susse


In memory of Patrick Swayze

http://www.youtube.com/watch?v=f1rVBe1NCh8

R.I.P PATRICK SWAYZE

You will be missed !!! Tonight I´m gonna watch one of his best movies and one of my favourite Ghost.

Been here, done this

Hej susse, jessie här, tar mig friheten och gästbloggar lite, hoppas du gillar din nya design.
kan säkert bättra på den senare om du vill.

KRAM JESSIE

Hej hej här e jag!!

Jätteful blogg jag hoppas nån har ont av de o kan hjälpa mej med bakgrund ;)
Ville bara börja med att säga hej nu ska jag gå och handla
Ha de gött

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0