Vad månne de bliva av guddottern min Rebecka K Twist of love enjoy!!

Saknar ord , ryser tuppkammen pryder mitt huvud.
KRAM FRÅN TUPPEN SUSSE


When I Look At You Rebecka K

Och dagen till ära ett jättegrattis till Rebecka med den senaste videon med henne


Då har tiden sprungit ända till vintertid


Det va ett tag sedan och sedan dess, har min röda snobben väska infunnit sig.

Vi ska strax se på tv:n men nån av våra grannar bankar som hej tusan i väggarna så man blir smått tokig.
Våra väggar går nämligen inta att hamra i, man måste har slagborr el nåt. Så blir de krig sitter vi säkra i våra bunkrar ;)

Idag har min guddotter Rebecka K (hennes artistnamn) varit på Nässjö Talangjakt 2010 och resultatet blev...


Och vi är som vanligt superstolta över henne Jonte och jag. Tänkte bjuda på 2 låtar först ut blir
What If


Tack och hej för idag ;)

RSS 2.0