Hej alla

Idag gick vi upp tidigare än vanligt :-P sjukgymnasten fanns på schemat och då jag har ont av min fibro just nu så va inte de en skön upplevelse. Vi passade på att vaccinera oss mot svin influensan. Det kändes sOm ett broms bett men va snabbt övergående dock gör de ont i armen nu på kvällen varför de e bra att inte välja den arm man skriver med. Sedan gick vi hem o vilade lite sen gick vi till eurostop och handlade mat. Vi köpte fish and chips i färdig påse för ugnen på lidl häromdan o det va jätte gott till middag idag. Min dator e sönder så nu får jag dela dator med jonte så nu e de tråkigt när han sitter vid datorn fniss jag får nöja mej med efterlyst på tv ha en skön kväll kram Susse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0