Då va det lördag igen ;)

Ja som vanligt kommer lördag som dag nummer 6 varje vecka ;)
Stod och sorterade in dvd filmer då började dansbandskampen började, förra året fångade den mitt intresse med Titanix som kom 2a efter ett nygammalt koncept i The Playtones nivån var hög, idag när Wisex startade med att totaldöda Martin Stenmarcks 7milakliv gav jag snabbt upp och slog över till dansfeber ;) Där har jag 2 favoriter som är 3 ??? Morgan Alling underbar som alltid dansar till Flashdance
 
och Tobbe Blom och Markoolio avlutade just sin dans från Dirty Dancing haha Marko som en skäggig Baby lovely!!! men konkurensen är hård ;)



I dag har jag påhälsning av nikotin djävulen då jag lyckats förlägga el kanske rent av slängt av misstag mitt sista paket cigg innan lönen kommer i morgon natt så 00.01 natten till måndag så e jag på statoil.

Tiden dit kommer att vara pestigt lång, får ta en lång promenad i morgon och leta upp min svägerskas nya hem o låna cigg av henne haha om inte annat så går ju tiden lite fortare. Gick in till stan igår och de tog ca 45 min en väg så de va skönt.
Inatt har det varit kallt och just nu hörde jag reklamen sjunga om winter wonderland haha undrar om min tv vet vad jag skriver. ;) Nä skämt åtsido inatt va de -2 grader och vi har fönstret helt öppet och jag sov verkligen jättegott. Brukar vara uppe varannan timme på nätterna men inatt va jag uppe endast 2 ggr.

Nu ska jag ramla över till youtube och leta upp en underbar låt som jag vill dela med mig av så till dess
Pass o Kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0