Paj eller paj de e kvällens fråga??

Min sambo e ganska kul ibland särskilt när han sover, han sa att maten e paj så han ska laga den !!! Ha ha eller.
E maten paj paj eller e de paj för de blir juh spaggetti a la Jonte.
Sanningen är den att han lagar bättre mat än mej så han e kock här hemma. Jag har aldrig varit intresserad av matlagning. Bakar gör jag gärna när lusten faller på just nu faller den på väldigt sällan.
Men de blir ju lussebullar till jul att ta med till Ekebyarna ;)

Medan jag skrev nu har en kompis på Facebook löst paj problemet de blrit nog Spagetti Pajbonara ;)

Jag sitter på facebook mest hela dagarna och tänkte att jag har ju inget bättre för mej så jag kan ju lika gärna blogga även om ingen läser det så går ju tiden en stund ;)

Till min förtvivlan har tv 6 idag slutat sända Cops kl 18 då har jag ju tråkigt en extra halvtimme på kvällarna.

Tog kontakt med friskis och svettis idag och ville veta mer om priser och vad man får för priset, svaret förbryllar mej när de skriver att jag får 3 provpass för 180 kronor när ett månadskort kostar 200 beats me!!!

Nu e väl pajpastan klar snart om inte annat så e jag på facebook el nån annan sida i cyberspacet

Pass o Kräm

Kommentarer
Postat av: Lena Ö

Hallå Kusin Vitamin! Lagt dig bland "Mina Favoriter" och kommer att kika in här så att du sköter dig! ;-)

2010-10-11 @ 19:35:50
Postat av: Ellinor

Tack för att du lade ut länken till din blogg,jätteskoj att kunna läsa dej och du har humor när du skriver!Me like....kram Ellinor

2010-10-12 @ 09:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0