Snobben äger och nu äger jag e snobben ;)

Väska e det jag talar om, alla i skolan hade typ en som skolväska, mina föräldrar hade inte råd o köpa sånt till oss.  Så nu när jag hittade den på tradera slog jag till med 2 styck. Den fösta kom idag ;)
I verkligheten ser den inte plastig ut utan är en militärgrön fin väska som är min ;) Vann den på Tradera där jag även har vunnit budet på en röd
 
Dock har säljaren till denna väska ej hört av sej, trots jag skickat 2 mejl, och sånt blir jag lite sne på för , om jag som köpare inte betalar in direkt får jag dåligt omdömme.
 Tycker som så att tänker de inte fullfölja för de inte får ut vad det vill för varan så ska de blockas, iallafall som jag idag läste hennes omdömme att hon struntat i och kontakta köpare förut :P
Synd när de förpestar de genom att inte sköta sig , då Tradera går ut mycket på gott omdömme då man faktist ligger ute med pengar till någon man inte känner om man inte väljer att köpa den på hemmaplan och kan hämta den.
Jag och Jonte har trederat många år och har jättbra omdömme och då förväntar jag mig att alla där jobbar för samma sak, att de ska funka. Många säljare säljer inte längre till nykomna om de blivit blåsta innan. Peppar peppar nu köper jag iofs inga dyra grejer utan fyndar när jag handlar och vi har bara blivit blåsta en gång.

Japp så är de fredag kväll och den går mot sitt slut, och Jonte har för andra dagen i rad lyckats gå utan kryckor "YAY" fast i veckan var de oroligt då de va minusgrader och halt på väg till vårdcentralen, lovar att för Jontes skull kommer jag vara som en böld i arslet på Halmstad Kommun om de inte lär sig salta i tid.
Så bloggat o klart för idag och avslutar med att önska alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0