Tillfället gör tjuven?? Gör uppmärksamheten mördaren??


Jag är nog inte helt ute och cyklar med tanke på senaste tidens händelser, och med den tanken så tänker jag inte ens gå in på några som helt deltaljer i min blogg.

Hösten har definitivt kommit för att passera som föegångare till en mycket kallare period, vilket vi vissa nätter redan fått känna på . Hala löv överallt tom balkongen var full när jag idag plockade ner sommar sakerna. Snart ska det upp, för året, nya underbara kreationer och som vanligt har hjärnan redan börjat planera för en "kul" tid så de e väl bara att hänga med ;)
En resa är planerad till Gekås om pengar vi väntar på hinner komma och då kommer jag i såfall åka med Hyresgästföreningen den 2 november. Ett par timmar är lagom och för summan 50 kronor kommer jag fram o tillbaka ;)
Ser med ett öga på en skön Stefan Holm som MR Bony M Daddy Cool yeah, ser programmet Dobbidoo och höjdhopparen Stefan Holm tar underhållning till höre höjder ;)
Så underbar star på helgen så "ler" de e bara o säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0