Asså Shit påmfritt vad tiden går eller bara står

Tappa sugen då jag hajja att ingen läste min blogg, men gör ett nytt försök, för min egen skull. Ja sist va de jul nu har de varit val och de blev inge kul. Sitter här mitt i natten förkyld , ont i halsen o svårt att sova då får jag vips en ide att starta bloggen igen. De va för det första inte lätt att komma ihåg hur jag skulle komma in i den, min dator har crashat lagade den nu har den just crashat igen va fan alla mina länkar e ju där. Men men vi får se.... Nu e det dax att krypa tebax till sängen där Jonte o Kolan ligger o snusar. Ja varför e Jonte hemma nu så här när han borde vara på väg till jobbet de e en lång story kan vi ta i morgon om jag kommer ihåg att jag börjat blogga igen ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men du har ju inte uppdaterat den på nästan ett år :-) men nu har jag läst den puss o kram

2010-10-20 @ 06:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0